BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Νόμισες ότι τα είδες όλα;

Για δες και τα αδελφάκια μου: Αλλοπαρμένη & Mια Παλαβιάρα


Πάνω στη γη δεν πατάω, σαν πουλί πετάω και χορεύω, χορεύω, χορεύω…

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Αναμένω τη δική σας γνώμη

Εδώ και αρκετό καιρό διατηρώ τρία blogs που δεν έχουν ιδιαίτερη επισκεψιμότητα, αλλά έχουν θετικά σχόλια. Έτσι μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω το κέφι μου και ταυτόχρονα να μοιράζομαι μαζί σας τις απόψεις και την τρέλα μου ως Παλαβιάρα.

Σήμερα, αποφάσισα να διατηρήσω μόνο ένα από τα τρία και σας παρακαλώ πολύ να με βοηθήσετε σ’ αυτήν την απόφαση. Πείτε μου πιο προτιμάτε και εγώ θα το κάνω.

Ευχαριστώ και σας εύχομαι να περνάτε όμορφα. Αναμένω τα σχόλιά σας και στα 3 blogs:

Mια Σουρλουλού

Μια Παλαβιάρα

Αλλοπαρμένη

4 σχόλια:

Daizy είπε...

Ψηφίζω το 1ο! :)

Γιάννης Ζαχάρος είπε...

Κράτα όποιο σου κάνει κέφι. Άλλωστε μπορείς να μεταφέρεις τις αναρτήσεις σου από τα δύο μπλογκς στο ένα που θα απομείνει.
Είναι δύσκολο να κρατάς τρία μπλογκ και είναι ακόμη πιο δύσκολο σε κάποιον να παρακολουθεί ταυτόχρονα και τα τρία. Ενσωμάτωσέ τα σε ένα προσέχοντας ιδιαίτερα τις ΕΤΙΚΕΤΕΣ.
Με εκτίμηση...

Εφη είπε...

συμφωνω με τον Γιαννη. κρατα οποιο σου αρεσει και κανε τα τρια, ενα μπλοκ. για να μην κουραζεσαι εσυ και να μην ψαχνομαστε εμεις.
να περνας και συ ομορφα και χαρουμενα.
καλο ξημερωμα

Παλαβιάρα είπε...

Καλησπέρα σας! Βλέπω ότι μάλλον το Σουρλουλού προηγείται, αλλά δεν βιάζομαι...
Θα τα ενσωματώσω σ΄ ένα, λόγω δικής μου έλλειψης χρόνου και για τη δικής σας διευκόλυνση. Ξέρω πως δεν είναι εύκολο να παρακολουθείτε 3 blogs δικά μου, μέσα στα τόσα πολλά που ήδη προτιμάτε.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας και σας εύχομαι να έχετε ένα Σουρλουλούδικο Αύγουστο ;)
Φιλιά