BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Νόμισες ότι τα είδες όλα;

Για δες και τα αδελφάκια μου: Αλλοπαρμένη & Mια Παλαβιάρα


Πάνω στη γη δεν πατάω, σαν πουλί πετάω και χορεύω, χορεύω, χορεύω…

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Τι ζώο θα θέλατε να είστε;

Σήμερα στο γραφείο κανείς μας δεν έχει όρεξη για δουλειά... Τζέρτζελο και χαβαλές και τσιγαράκι στη βεράντα σε πρώτη ζήτηση και η εργασία δεν πάει να κουρεύεται!

Μέσα σ' όλα λοιπόν είχαμε και το απόλυτο παιχνίδι που εμπνεύστηκε ένας συνάδελφος να βρούμε τι ζώο θα θέλαμε να είμαστε και να φερόμαστε ανάλογα στο γραφείο μέσα στη μέρα. Εγώ επέλεξα να είμαι δελφίνι, άλλος να είναι αγελάδα, ¨άλλη γάτα, άλλος να είναι χαμστεράκι, άλλη να είναι τσιτάχ, άλλος να είναι λύκος και δε συμμαζεύεται...

Το ωραίο της όλης υπόθεσης είναι ότι είχαμε και με την ανάλογη συμπεριφορά και την ηχητική υπόκρουση όλοι μας και φυσικά έγινε ένα χιουμοριστικό ολοκληρωμένο concept. Το έλα να δεις γίνεται γιατί λείπουν οι γάτες και χορεύουν τα ποντίκια.

Η μεγάλη πλάκα είναι πως ο καθένας πήρε τόσο σοβαρά το ρόλο του που άρχισαν να συζητιώνται θέματα όπως πιο ζώο είναι καλό π.χ. εγώ δεν είμαι καλό ζώο γιατί αφού επέλεξα να είμαι δελφίνι, θα έπρεπε να γνωρίζω πως τάχα μου τα δελφίνια κάνουν ομαδικούς βιασμούς και δεν είναι όσο καλά νομίζουμε. Θα το ψάξω αυτό, αλλά εδώ τώρα που τα λέμε, αναρωτιέμαι για κάτι άλλο.... Γιατί όταν δεν έχουμε δουλειά δεν μας αφήνουν να πάμε στο σπίτι, αφού στο μεγάλο φόρτο εργασίας εργαζόμαστε 12-14 ώρες άνευ επιπλέον αμοιβής;;;;

Βρε τι ζώα που είμαστε και καθόμαστε και μας πιάνουν τον κ... Και εμείς τα βάλαμε με τα άμοιρα τα δελφίνια, που στην τελική έχουν και το πιο μεγάλο IQ απ΄όλα τα ζώα της γης! Ήμαρτον δηλαδή... Tα πήρα τώρα!

TGI' Fridayyyyyyyy

2 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

εγώ θα ήμουν άλογο, έτσι κι αλλιώς για πολλά χρόνια έτρεχα 20 ώρες την ημέρα σαν άλογο κούρσας, όποιος πόνταρε επάνω μου έφτιαχνε την καλή του!!!!

dalibu είπε...

Θα θελα να ημουν χαμελαιοντας!!!!Να πηγαινω και να τρυπωνω οπου θελω και να περναω απαρατηρητη!!!!!!!!!!
ΤΕΛΕΙΟ???