BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Νόμισες ότι τα είδες όλα;

Για δες και τα αδελφάκια μου: Αλλοπαρμένη & Mια Παλαβιάρα


Πάνω στη γη δεν πατάω, σαν πουλί πετάω και χορεύω, χορεύω, χορεύω…

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Να χαρώ εγώ ένα super διεθνές μοντέλο

Θαυμάστε εδώ πως απεικονίζεται η Kate Moss πριν ένα χρόνο, δηλαδή στα 34 της χρόνια, χωρίς το επαγγελματικό μακιγιάζ που την κάνει να της κάνει όλες να φαίνονται θεές! Δεν την βγάζω στη φόρα για να μην σκιαχτεί κανείς σας. Αρκεί να πατήσετε το πιο πάνω link και θα κερδίσετε 100 πόντους αυτοπεποίθησης

Φυσικά, δείτε τη και μερικές από τις πάμπολλες φωτογραφίες που τραβήχτηκαν, σε διάφορες εξόδους της και ενώ η ίδια ήξερε πως μπορεί να απεικονιστεί, ε;

Φανταστείτε δε πως θα είναι με την τσίμπλα στο μάτι!! χε χε χε

EXCLUSIVE:  Kate Moss Goes Topless in Thailand

Τύφλα να έχει η θεία μου η Βασίλω & η Μαγδάλω από τον Ορχομενό… Ήμαρτον!

KateMossKneeBIG_468x441 Άραγε πόσο άδικο είχα όταν ανέφερα πως εγώ στα 40 μου είμαι καλύτερη, χωρίς το photoshop και το όλο το καλύτερο επιτελείο της Max Factor;; }

Και έλεγα πως δεν έχω και τα τέλεια γόνατα…. τσ τσ τσ

Μια χαρά είμαστε κορίτσια! Αρκεί να το πιστέψουμε και να μην υποτιμάμε τον εαυτό μας, ούτε να επιτρέψουμε ποτέ σε κανένα να το μας το κάνει αυτό, για να μας κόψει το βήχα…KateMossRE2X_468x707

Βρε, φτύστε σας, να μην αβασκαθείτε μόνες σας λέω, κόρες ;-)

10 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

φτου να μην βασκαθούμε, φτου, φτου φτου...:)))

Ανώνυμος είπε...

καλημερα παλαβιαρα εχεις απολυτο δικιο μπηκα σε ενα site με star χωρις mk up κ επαθα την πλακα εμεις κοριτσι μου ειμαστε ....θεες, κ original...πολλα φιλια θα τα πουμε.....ΤΑΝΙΑ

Παλαβιάρα είπε...

Γαστεροπλήξ, γεια σου και χαρά σου!
Μην νομίζεις πως δεν διάβασα το mail... Κάθε άλλο! 'Ενιωσα πολύ πως ότι και να σου απαντούσα θα ήταν πολύ λίγοοοοο. Πιστεύω πως με νιώθεις και το ελπίζω γιατί σε ένιωσα φίλη μου.
Τώρα όσον αφορά στο θέμα μας: Είμαστε θεές και να μας φτύσουμε γιατί δεν συγκρινόμαστε. Γιατί νομίζεις πως έβαλα τη χοντρή στο προφίλ μου;; Για να μην βάζω μουτζούρα στο αυτί ;-) lol

Πολλά ζεστά Παλαβιάρικα φιλάκια

Παλαβιάρα είπε...

Τάνια μου, είμαστε Θεές που δεν αντιγραφόμαστε. Εμείς και μετά η Μαίρυλιν χα χα χα

Daizy είπε...

Πράγματι...Θεές είμαστε μπροστά τους!Με τόσο μακιγιάζ και photoshop,βγαίνουν κούκλες,χωρία αυτό όμως..Καλα δεν το λέω,πόσο κακιά πια... :-p

Ελενα καπακιώτου είπε...

εισαι τρομερη!!!!!

χαχαχχαχαχ

καλο βραδυ

Γιάννης Ζαχάρος είπε...

Βρε Σουρλουλού! Μ' αρέσεις βρε! Επιτέλους μια ακομπεξάριστη γυναίκα με χιούμορ.
Όσο γι' αυτά τα αλλοπαρμένα πλαστικοφτιασιδωμένα μοντέλα ...τι να πουν μπροστά σε μια γυναίκα που αυτοχαρακτηρίζεται ως παλαβιάρα;
Πίσω ρε φωτοσοπογεννημένες μοντέλες του συρμού!
Σουρλουλού ...σε παρακολουθώ στενά.
Να 'σαι καλά!
Υ.Γ.
Από τα σχόλια που διαβάζω καταλαβαίνω πως και οι άλλες γνωστές σου είναι σαν και σένα. Ρε τι θησαυρός είστε εσείς;

Ανώνυμος είπε...

Να σου στείλω φωτό με το γόνατό μου, να γίνει σεισμόςςςς??? Χαχαχαχα!
Το συγκεκριμένο μοντέλο απ' ότι ξέρω έχει αντιμετωπίσει διάφορα προβλήματα με εθισμούς σε ουσίες, αλλά και νευρική ανορεξία, οπότε πάλι καλά κρατιέται.
Φιλιά πολλά :)

Παλαβιάρα είπε...

Γιάννη Ζαχάρο, καλώς όρισες στην τρελοπαρέα μας! Είχες δίκιο που είπες πως όλες οι φίλες που σχολιάζουν εδώ είναι σουρλουλούδες!
Και γω συμπληρώνω πως το χιούμορ τους και μόνο, τις κάνει πιο πολύτιμες και από τα καλύτερα μοντέλα :))

Φιλιά σ' όλους

Ανώνυμος είπε...

ωραια ολα αυτα τα σχολια αλλα ανν θελετε ριχτε και μια ματια εδω με κοινωνικα θεματα http://koinonia4all-gr.blogspot.gr/

ενας νεος blogger thanks